خريد بک لينک
خريد سکه ساکر
home theater in Los Angeles
فلنج
Barabas Ropa de hombre
سیستم فروش فایل فایلود فایل
تاريخ : 12 شهريور 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : امیر | بازدید : <-PostHit->
کاربران گرامی درود بر شما.به سایت خودتان خوش آمدید .برای مشاهده توضیحات کامل محصول و همچنین دانلود و خرید پرسشنامه عملکرد شغلی پاترسون روی دکمه ادامه مطلب کلیک فرمایید

پرسشنامه شیوه های کنار آمدن با استرس پارکر و اندلر 1990 در 3 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

به منظور سنجش شیوه های کنار آمدن با استرس افراد در موقعیت های استرس زا و بحرانی از پرسشنامه شیوه های کنار آمدن با استرس پارکر و آندلر (1990) استفاده می شود. این پرسشنامه شامل سه مقیاس «مقابله مسئله مدار»، «مقابله هیجان مدار» و «مقابله اجتنابی» است.

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه(

تعداد گویه ها: 33

تعداد مولفه : مولفه دارد (ذکر شده در معرفی پرسشنامه)

روایی و پایایی : دارد (داخلی و خارجی)

نحوه نمره گذاری : دارد

منبع : دارد (به شیوه APA)

نوع فایل: WORD و قابل ویرایش

تعداد صفحات: 3








ادامه ي مطلب . . .

امتیاز :


طبقه بندی: ،
,

تاريخ : 12 شهريور 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : امیر | بازدید : <-PostHit->
کاربران گرامی درود بر شما.به سایت خودتان خوش آمدید. دوست گرامی سلام.برای مشاهده توضیحات کامل محصول و || دانلود و خرید پرسشنامه همدلی – بهر و تحلیل کودکان تقی زاده 1391 || روی دکمه ادامه مطلب کلیک فرمایید

پرسشنامه همدلی – بهر و تحلیل کودکان تقی زاده 1391 در 2 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

این پرسشنامه دارای ۱۱ سوال بوده و هدف آن بررسی میزان همدلی در کودکان می باشد. شیوه نمره گذاری آن از طیف لیکرت حمایت کرده که در زیر نشان داده شده است:

گزینه

کاملا درست

کمی درست

کمی غلط

کاملا غلط

امتیاز

۴

۳

۲

۱

برای بدست آوردن امتیاز کلی پرسشنامه باید امتیاز مربوط به تک تک سوالات را با هم جمع نمود. بدیهی است که این امتیاز دامنه ای از ۱۱ تا ۴۴ را خواهد داشت. هر چه امتیاز کلی پرسشنامه بالاتر باشد، نشان دهنده میزان همدلی بالاتر کودک خواهد بود و برعکس. به عنوان یک دستور، می توان امتیاز ۲۲ را نقطه ی برش و یا نقطه ی میانگین این پرسشنامه در نظر گرفت. به عبارتی، اگر نمره آزمودنی بالاتر از ۲۲ باشد می توان اظهار نموده که همدلی او متوسط به بالا است و اگر این امتیاز کمتر از ۲۲ باشد، بیانگر میزان همدلی پایین تر از متوسط کودک می باشد.

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)

تعداد گویه ها:

11

تعداد مولفه:

مولفه دارد (ذکر شده در معرفی پرسشنامه)

روایی و پایایی:

دارد (داخلی و خارجی)

نحوه نمره گذاری:

دارد

منبع:

دارد (به شیوه APA)

نوع فایل:

WORD و قابل ویرایش








ادامه ي مطلب . . .

امتیاز :


طبقه بندی: ،
,

تاريخ : 12 شهريور 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : امیر | بازدید : <-PostHit->
دانلود و خرید پرسشنامه پرخاشگری در كودكان پیش دبستانی

پرسشنامه پرخاشگری در كودكان پیش دبستانی در 3 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


شیوه نمره گذاری


این پرسشنامه دارای 43 سوال بوده و هدف آن سنجش میزان پرخاشگری در كودكان پیش دبستانی از ابعاد مختلف (پرخاشگری کلامی - تهاجمی، پرخاشگری فیزیکی- تهاجمی، پرخاشگری رابطه ای و خشم تکانشی) می باشد. شیوه نمره دهی آن بر اساس طیف لیكرت پنج گزینه ای بوده كه در جدول زیر امتیاز مربوط به هر گزینه ارائه گردیده است:

گزینه

اصلا

به ندرت

یكبار در ماه

بكبار در هفته

اغلب روزها

امتیاز

0

1

2

3

4

این پرسشنامه دارای 4 بعد بوده كه در جدول زیر ابعاد و نیز شماره سوالات مربوط به هر بعد ارائه شده است:

بعد

شماره سوالات مربوطه

پرخاشگری کلامی - تهاجمی

?????

پرخاشگری فیزیکی- تهاجمی

?????

پرخاشگری رابطه ای

?????

خشم تکانشی

???????

برای بدست آوردن امتیاز مربوط به هر بعد، مجموع امتیازات مربوط به تك تك سوالات آن بعد را با هم محاسبه نمائید.برای بدست آوردن امتیاز كلی پرسشنامه، مجموع امتیازات تك تك سوالات را با هم محاسبه نمائید. نمره این مقیاس می تواند بین 0 تا 168 در نوسان باشد که نمره بالا نشان دهند ه ی میزان بالای پرخاشگری در کودکان است.



ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)


تعداد گویه ها: 43

تعداد مولفه: مولفه دارد (ذکر شده در معرفی پرسشنامه)

روایی و پایایی: دارد

نحوه نمره گذاری: دارد

منبع: دارد (به شیوه APA)

نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc








ادامه ي مطلب . . .

امتیاز :


طبقه بندی: ،
,

تاريخ : 12 شهريور 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : امیر | بازدید : <-PostHit->
دانلود و خرید پرسشنامه ارتباط با مدرسه (SQC)

پرسشنامه ارتباط با مدرسه (SQC) در 3 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

روش نمره گذاری و تفسیر


این پرسشنامه دارای 21 سوال بوده و هدف آن ارزیابی ارتباط دانش آمزان با مدرسه و ابعاد آن (وابستگی به مدرسه، التزام در مدرسه، تعهد به مدرسه، روابط با همسالان) است. طیف پاسخگویی آن از نوع لیکرت بوده که امتیاز مربوط به هر گزینه در جدول زیر ارائه گردیده است:

گزینه

خیلی کم

کم

نه کم نه زیاد

زیاد

خیلی زیاد

امتیاز

1

2

3

4

5


پرسشنامه فوق دارای چهار بعد بوده که سوالات مربوط به هر بعد در جدول زیر ارائه گردیده است:

بعد

سوالات مربوطه

وابستگی به مدرسه

???

التزام به مدرسه

????

تعهد به مدرسه

????

روابط با همسالان

??????

برای بدست آوردن امتیاز مربوط به هر بعد، مجموع امتیازات سوالات مربوط به آن بعد را با هم جمع نمایید. برای بدست آوردن امتیاز کلی پرسشنامه، مجموع امتیازات همه سوالات را با هم جمع کنید.

روایی و پایایی

در پژوهش پناغی و همکاران (1389) برای محاسبه اعتبار پرسشنامه ارتباط با مدرسه (SQC)، از سه روش اعتبار محتوایی، صوری و سازه بهره گرفته شد. برای بهبود اعتبار صوری، سه نفر از روانشناسان و متخصصان مسایل آموزش و پرورش این پرسشنامه را بررسی کردند و اصلاحات پیشنهادی آنها در پرسشنامه ارتباط با مدرسه اعمال گردید. همچنین آنان از لحاظ صوری و محتوایی، توان SQC را برای ارتباط با مدرسه مناسب ارزیابی کردند.


ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)


تعداد گویه ها: 21

تعداد مولفه: مولفه دارد (ذکر شده در معرفی پرسشنامه)

روایی و پایایی: دارد

نحوه نمره گذاری: دارد

منبع: دارد (به شیوه APA)

نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc








ادامه ي مطلب . . .

امتیاز :


طبقه بندی: ،
,

تاريخ : 12 شهريور 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : امیر | بازدید : <-PostHit->
نوآوری را از ما بخواهید. کاربران گرامی درود بر شما، به سایت خودتان خوش آمدید. کاربر عزیز برای مطالعه کامل توضیحات و فهرست مطالب محصول و همچنین ( دانلود و خرید پرسشنامه ارزیابی ابعاد سازمانی ایچیو 2001 )بر روی ادامه مطلب کلیک فرمایید.

پرسشنامه ارزیابی ابعاد سازمانی ایچیو 2001 در 3 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

این پرسشنامه دارای ۱۰ سوال بوده و هدف آن ارزیابی مشخصه ارگانیک یا مکانیک بودن سازمان است. طیف پاسخگویی آن از نوع لیکرت بوده که شیوه امتیازدهی در برخی سوالات به صورت مثبت و در برخی دیگر از سوالات به صورت منفی است. به منظور تسهیل شیوه نمره گذاری، کلید نمره گذاری این پرسشنامه در جدول زیر ارائه گردیده است:

بالاترین امتیاز ممکن عدد ۵۰ و کمترین امتیاز ممکن عدد ۱۰ خواهد بود. امتیازات بالا نشان می دهد که سازمان درجه بالایی از مشخصه سازمانی مکانیکی / بوروکراتیک را به همراه دارد و امتیازات پایین با مشخصات سازمانی تطبیقی / ارگانیکی مرتبط خواهد بود.

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)

تعداد گویه ها:

10

تعداد مولفه:

مولفه دارد (ذکر شده در معرفی پرسشنامه)

روایی و پایایی:

دارد (داخلی و خارجی)

نحوه نمره گذاری:

دارد

منبع:

دارد (به شیوه APA)

نوع فایل:

WORD و قابل ویرایش








ادامه ي مطلب . . .

امتیاز :


طبقه بندی: ،
,

تاريخ : 12 شهريور 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : امیر | بازدید : <-PostHit->
دانلود و خرید پرسشنامه خلاقیت عابدی

پرسشنامه خلاقیت عابدی در 10 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

پرسشنامه خلاقیت عابدی ( 1372 ) :

این پرسشنامه شامل 60 ماده است . هر ماده دارای سه گزینه الف ، ب و ج است که به ترتیب ، نمره‌ی 1 ، 2 و 3 به آن ها تعلق می گیرد . این پرسشنامه بر اساس آزمون خلاقیت تورنس و برای ارزیابی 4 مولفه سیالی ، ابتکار ، انعطاف‌پذیری و بسط تدوین شده است.

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)

تعداد گویه ها:

60

تعداد مولفه:

مولفه دارد (ذکر شده در معرفی پرسشنامه)

روایی و پایایی:

دارد (داخلی و خارجی)

نحوه نمره گذاری:

دارد

منبع:

دارد (به شیوه APA)

نوع فایل:

WORD و قابل ویرایش








ادامه ي مطلب . . .

امتیاز :


طبقه بندی: ،
,

دانلود و خرید پرسشنامه چند بعدی سنجش رضایت از زندگی در دانش آموزان هیوبنر (MSLSS)

پرسشنامه چند بعدی سنجش رضایت از زندگی در دانش آموزان هیوبنر (MSLSS) در 6 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


روش نمره گذاری و تفسیر


این پرسشنامه دارای 40 سوال بوده و هدف آن سنجش میزان رضایت از زندگی و ابعاد آن (خانواده، دوستان، مدرسه، محیط زندگی، خود) در دانش آموزان دوره راهنمایی و دبیرستان است. طیف پاسخگویی آن از نوع لیکرت بوده که امتیاز مربوط به هر گزینه در جدول زیر ارائه گردیده است:

گزینه

کاملا مخالفم

نسبتا مخالفم

کمی مخالفم

کمی موافقم

نسبتا موافقم

کاملا موافقم

امتیاز

1

2

3

4

5

6

اما این شیوه نمره گذاری در مورد سوالات 10، 11، 13، 20، 21، 24، 26، 27، 28، 31 معکوس شده و به صورت زیر در خواهد آمد:

گزینه

کاملا مخالفم

نسبتا مخالفم

کمی مخالفم

کمی موافقم

نسبتا موافقم

کاملا موافقم

امتیاز

6

5

4

3

2

1

پرسشنامه فوق دارای پنج بعد بوده که سوالات مربوط به هر بعد در جدول زیر ارائه گردیده است:

بعد

سوالات مربوطه

خانواده

7-1

دوستان

16-8

مدرسه

24-17

محیط زندگی

33-25

خود

40-34

برای بدست آوردن امتیاز مربوط به هر بعد، مجموع امتیازات سوالات مربوط به آن بعد را با هم جمع نمایید. برای بدست آوردن امتیاز کلی پرسشنامه، مجموع امتیازات همه سوالات را با هم جمع کنید. نمره کلی این آزمون از 40 تا 240 متغیر خواهد بود و نمرات بالاتر بیانگر رضایت بالاتر فرد پاسخ دهنده از زندگی خواهد بود و برعکس.



ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)


تعداد سوال ها: 40

مولفه (خرده مولفه ها): مولفه دارد (ذکر شده در معرفی پرسشنامه)

روایی و پایایی: دارد

نحوه نمره گذاری: دارد

منبع: دارد (به شیوه APA)

نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc








ادامه ي مطلب . . .

امتیاز :


طبقه بندی: ،
,

تاريخ : 12 شهريور 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : امیر | بازدید : <-PostHit->
درود بر شما دوست عزیز *حق همیشه با مشتری است. *دوست عزیز برای خواندن توضیحات کامل و فهرست مطالب و دانلود و خرید پرسشنامه استاندارد مدیریت پروژه (انریکو و همکاران، 2005) بر روی دکمه دانلود کلیک نمایید. امیدواریم کمک کرد باشیم

دانلود پرسشنامه استاندارد مدیریت پروژه (انریکو و همکاران، 2005)، در قالب word و در 4 صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده…

توضیح :

پرسشنامه استاندارد مدیریت پروژه انریکو و همکاران (2005) شامل 20 گویه و بدون مولفه می باشد.

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه) :

تعداد گویه ها : 22

تعداد مولفه : مولفه ندارد

روایی و پایایی : دارد

نحوه نمره گذاری : دارد

منبع : دارد

نوع فایل : word و قابل ویرایش

تعداد صفحات : 4








ادامه ي مطلب . . .

امتیاز :


طبقه بندی: ،
,

تاريخ : 12 شهريور 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : امیر | بازدید : <-PostHit->
سلام.به وبسایت ما خوش آمدید.هموطن گرامی سلام.به صفحه ی دانلود و خرید پرسشنامه عملکرد شناختی MMSE فولستین و همکاران 1975 خوش امدید.امیدوارم بهره کافی را از این فایل ببرید . لطفا بروی دکمه زیر کلیک کنید.

پرسشنامه عملکرد شناختی MMSE فولستین و همکاران 1975 در 6 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

آزمون MMSE، توسط فولستین، فولستین و مک هوگ (1975) ساخته شد و متداول­ترین ابزار غربالگری اختلالات شناختی در سطح جهان است که به زبان­های مختلف ترجمه و در فرهنگ­های مختلف استاندارد شده است. این آزمون کوتاه و مختصر بوده و می­توان آن را در 10 دقیقه یا کم­تر اجرا کرد. آزمون مورد نظر به این دلیل برای غربال کردن اختلال­های شناختی ابزار رایجی است که تغییرات هوشی را در طول زمان نشان می­دهد و اثر بالقوه­ی عوامل درمان­شناسی را روی کارکردهای شناختی نشان می­دهد (اوتفرید و استر، 1998). آزمون کوتاه معاینه­ی وضعیت روانی بـه وسیله­ی فولستین و همکاران سـاخته شـد. حوزه­های شناختی که در این پرسشنامه مورد ارزیابی قرار می­گیرند عبارتند از: جهت یابی، ثبت کلمات، توجه و محاسبه، حافظه­ی نزدیک عملکردهای مختلف زبانی و تفکر دیداری -فضایی، این پرسشنامه دارای 30 سوال و کل امتیاز حاصل از آن، 30 نمره است که نمره­ی کمتر از 23 به احتمال وجود اختلال شناختی اشاره می­کند.

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)

تعداد گویه ها:

30

تعداد مولفه:

مولفه دارد (ذکر شده در معرفی پرسشنامه)

روایی و پایایی:

دارد (داخلی و خارجی)

نحوه نمره گذاری:

دارد

منبع:

دارد (به شیوه APA)

نوع فایل:

WORD و قابل ویرایش

تعداد صفحات:

6








ادامه ي مطلب . . .

امتیاز :


طبقه بندی: ،
,

تاريخ : 12 شهريور 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : امیر | بازدید : <-PostHit->
دانلود و خرید پرسشنامه رفتار ﻣﺸﻜﻼت ﻳﺎدﮔﻴﺮی ﻛﻠﻮرادو (CLDQ)

پرسشنامه رفتار ﻣﺸﻜﻼت ﻳﺎدﮔﻴﺮی ﻛﻠﻮرادو (CLDQ) در 2 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


روش نمره گذاری و تفسیر


این ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ ﺗﻮﺳﻂ وﻳﻠﻜﺎت و ﻫﻤﻜﺎران (2011) ﺗﻬﻴﻪ ﺷﺪه و ﻣﺸﻜﻼت ﻳﺎدﮔﻴﺮی را ﻣﺘﺸﻜﻞ از ﭘﻨﺞﻋﺎﻣﻞ اﺳﺎﺳﻲ ﺧﻮاﻧﺪن، ﺣﺴﺎب ﻛﺮدن، ﺷﻨﺎﺧﺖ اﺟﺘﻤﺎﻋﻲ، اﺿﻄﺮاب اﺟﺘﻤﺎﻋﻲ و ﻋﻤﻠﻜﺮدﻫﺎی ﻓﻀﺎﻳﻲ ﻣﻲداﻧﺪ ﻛﻪ ﻣﻮﺟﺐ ﻣﺸﻜﻼت ﻳﺎدﮔﻴﺮی ﻣﻲﺷﻮﻧﺪ. اﻳﻦ ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ ﻛﻪ از 20 آﻳﺘﻢ ﺗﺸﻜﻴﻞ ﺷﺪه اﺳﺖ، ﺗﻮﺳﻂ واﻟﺪﻳﻦ داﻧﺶ آﻣﻮزان ﺗﻜﻤﻴﻞ ﻣﻲ ﺷﻮد. ﭘﺎﺳﺦ ﺑﻪ ﻫﺮ ﻋﺒﺎرت در ﻳﻚ ﻣﻘﻴﺎس ﻟﻴﻜﺮت 5 درﺟﻪای از ً اﺻﻼ (1) ﺗﺎ ﻫﻤﻴﺸﻪ (5) ﻣﻲﺑﺎﺷﺪ. بر طبق جدول زیر:

گزینه

اصلا

به ندرت

گاهی

بیشتر اوقات

همیشه

امتیاز

1

2

3

4

5

پرسشنامه فوق دارای پنج بعد بوده که سوالات مربوط به هر بعد در جدول زیر ارائه گردیده است:

بعد

سوالات مربوطه

ﺧﻮاﻧﺪن

????

ﺣﺴﺎب ﻛﺮدن

?????

ﺷﻨﺎﺧﺖ اﺟﺘﻤﺎﻋﻲ

?????

اﺿﻄﺮاب اﺟﺘﻤﺎﻋﻲ

????

ﻋﻤﻠﻜﺮدﻫﺎی ﻓﻀﺎﻳﻲ

?????

برای بدست آوردن امتیاز مربوط به هر بعد، مجموع امتیازات سوالات مربوط به آن بعد را با هم جمع نمایید. برای بدست آوردن امتیاز کلی پرسشنامه، مجموع امتیازات همه سوالات را با هم جمع کنید. نمرات بالا نشانگر مشکلات یادگیری بیشتر خواهد بود و برعکس.



ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)


تعداد سوال ها: 20

مولفه (خرده مولفه ها): مولفه دارد (ذکر شده در معرفی پرسشنامه)

روایی و پایایی: دارد

نحوه نمره گذاری: دارد

منبع: دارد (به شیوه APA)

نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc








ادامه ي مطلب . . .

امتیاز :


طبقه بندی: ،
,