خريد بک لينک
خريد سکه ساکر
home theater in Los Angeles
فلنج
Barabas Ropa de hombre
سیستم فروش فایل فایلود فایل
تاريخ : 12 شهريور 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : امیر | بازدید : <-PostHit->
دوست عزیز سلام وقت بخیرشما با جستجوی کلمه مورد نظر به صفحه || دانلود و خرید پرسشنامه سبک های یادگیری وارک (VARK) || وارد شده اید. امید است برای رسیدن به هدفتان کمک کرده باشیم. لطفا بر روی دکمه دانلود کلیک نمایید.

پرسشنامه سبک های یادگیری وارک (VARK) در 4 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


شیوه نمره گذاری و تفسیر

پرسشنامه سبک های یادگیری وارک (VARK) به وسیله دانشگاه لینکلن نیوزیلند، در سال 1998 تدوین یافت. این رویکرد بر سه اصل استوار است: 1. هر کسی توانایی یادگیری دروس دانشگاهی را دارد، اما هر کسی شیوه خاص خود را دارد؛ 2. هنگامی که شیوه های یادگیری متفاوت یادگیرندگان مورد توجه قرار می گیرد، انگیزه یادگیری آنان افزایش می یابد؛ 3. محتوای آموزشی به وسیله استفاده از نیروی حواس و ادراکات مختلف به بهترین نحو یاد گرفته می شود

در این پرسشنامه شانزده سؤال در چهار حیطه یادگیری شامل: 1) دیداری 2) شنیداری 3) خواندنی و نوشتنی 4) مهارتی وجود داشت. این سبکها عبارتند از:

  • سبك دیداری: كه در آن فراگیران مطالب را از طریق دیدن و ارئه نمایشی اطلاعات بهتر یاد می گیرند.
  • سبك شنیداری: كه فراگیران مطالب را از طریق گوش دادن و آموزش شفاهی بهتر یاد می گیرند.
  • سبك خواندنی- نوشتنی: كه در آن فراگیران مطالب را از طریق نكته برداری و خواندن متون نوشتاری یا چاپی بهتر یاد می گیرند.
  • سبك جنبشی- حركتی: كه فراگیران مطالب را از طریق انجام نمونه های عملی، تجربی و دستكاری اشیا طی یك فرایند فیزیكی بهتر یاد می گیرند.

سؤالات مبتنی بر عملكرد فرد در موقعیت های مختلف طراحی شده است. به صورتی كه هر سؤال از چهار گزینه تشكیل شده كه هر كدام از گزینه ها یكی از ابعاد سبك یادگیری را مورد سنجش قرار دهد و هر فرد توانایی انتخاب بیش از یك گزینه را دارد. هر كدام از گزینه ها كه مرتبط با هر حیطه بود، یك امتیاز به خود اختصاص داده و به این ترتیب هر فرد حد اكثر 16 و حداقل صفر امتیاز از هر حیطه را كسب می نمود. كسب نمره بیشتر در هر كدام از انواع سبك یادگیری نشان دهنده تمایل بیشتر فرد به آن سبك بود. در صورتی كه فردی در دو و یا بیشتر از یك زمینه، نمره برابر كسب می كرد به عنوان سبك یادگیری با عملكرد چندگانه در نظر گرفته شد.



ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)


تعداد سوال ها: 16

روایی و پایایی: دارد

نحوه نمره گذاری: دارد

منبع: دارد (به شیوه APA)

نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc








ادامه ي مطلب . . .

امتیاز :


طبقه بندی: ،
,

تاريخ : 12 شهريور 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : امیر | بازدید : <-PostHit->
دانلود و خرید پرسشنامه اضطراب ریاضی (بالوگلو و زل هارت، 2007)

دانلود پرسشنامه استاندارد اضطراب ریاضی (بالوگلو و زل هارت، 2007)، در قالب word و در 3 صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده…


توضیح :


مقیاس درجه بندی اضطراب ریاضی توسط ریچاردسون و ساین در سال 1972 تدوین گردید و دارای 25 گویه بود، كه در سال 2007 توسط بالوگلو و زل هارت با استفاده از تحلیل عاملی آن را از 25 گویه به 20 گویه كاهش دادند.


ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه) :


تعداد گویه ها : 20

تعداد مولفه : 3 مولفه (اضطراب ریاضی، اضطراب عددی و اضطراب دوره ریاضی)

روایی و پایایی : دارد

نحوه نمره گذاری : دارد

منبع : دارد

نوع فایل : word و قابل ویرایش

تعداد صفحات : 3








ادامه ي مطلب . . .

امتیاز :


طبقه بندی: ،
,

تاريخ : 12 شهريور 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : امیر | بازدید : <-PostHit->
دانلود و خرید پرسشنامه باورهای خودشکوفایی

پرسشنامه باورهای خودشکوفایی در 6 صفحه pdf


عنوان: پرسشنامه باورهای خودشکوفایی

دسته: مدیریت- روان شناسی

فرمت PDF:

تعداد صفحات: 6 صفحه

این فایل شامل عباراتی در زمینه باورهای خودشکوفایی بوده و همچنین شامل بخش تفسر نمرات- تفسیر پرسشنامه و نتیچه گیری می باشد








ادامه ي مطلب . . .

امتیاز :


طبقه بندی: ،
,

تاريخ : 12 شهريور 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : امیر | بازدید : <-PostHit->
دوست عزیز سلام.به سایت ما خوش آمدید محقق گرامی، شما با جستجوی دانلود و خرید پرسشنامه ابتکار و نوآوری شغلی وارد این صفحه شده اید امیدواریم محصول دانلودی شما را در رسیدن به اهدافتان یاری برساند

دانلود پرسشنامه استاندارد ابتکار و نوآوری شغلی، در قالب word و در 4 صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده…
توضیح :
این پرسشنامه دارای 6 سوال بوده که طیف پاسخ دهی به این سوالات با همدیگر متفاوت می باشد. به عبارتی، گزینه­ ای در یک سوال ممکن است با همان گزینه در سوال دیگر امتیاز متفاوتی داشته باشد.

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه) :


تعداد گویه ها : 6

تعداد مولفه : مولفه ندارد

روایی و پایایی : دارد

نحوه نمره گذاری : دارد

منبع : دارد

نوع فایل : word و قابل ویرایش

تعداد صفحات : 4








ادامه ي مطلب . . .

امتیاز :


طبقه بندی: ،
,

با اطمینان خرید کنید . فضاي خوب و مناسب براي انتخابي مطمئن. سلام خدمت شما محقق گرامی * شما به صفحه دانلود و خرید پرسشنامه نگرش های ناکارآمد کودکان و نوجوانان (دوالساندرو و بورتون، 2006) هدایت شده اید. لطفا برای خواندن فهرست مطالب محصول بر روی ادامه مطلب کلیک فرمایید. درجه کیفیت محصول : عالی

دانلود پرسشنامه استاندارد نگرش های ناکارآمد کودکان و نوجوانان (دوالساندرو و بورتون، 2006)، در قالب word و در 2 صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده…


توضیح :


مقیاس نگرش­های ناكارآمد كودكان و نوجوانان (DAS-CA) توسط دوالساندرو و بورتون (2006) توسعه داده شد. برای این منظور، با الهام از نسخه بزرگسال مقیاس نگرش­های ناكارآمد (ویسمن، 1979 ؛ ویسمن و بک، 1978) و پس از ساده سازی ساقه عبارات، ابتدا نسخه 40 ماده­ای مقیاس نگرش­های ناكارآمد را توسعه دادند سپس، تحلیل مقدماتی نسخه 40 ماده­ای به كمك برخی روش­های آماری مانند تحلیل مولفه ­های اصلی با حذف 18 ماده همراه شد. در نهایت، نتایج آزمون روایی عاملی نسخه 22 ماده­ای مقیاس نگرش­های ناكارامد در كودكان و نوجوانان از ساختار تك عاملی مقیاس به طور تجربی حمایت کرد (دوالساندرو و بورتون، 2006). در مقیاس نگرش­های ناکارآمد – نسخه کودک و نوجوان، مشارکت کنندگان به هر یك از گویه­ ها روی یك طیف پنج درجه­ ای از كاملاً مخالفم (1) تا کاملاً موافقم (5) پاسخ می­ دهند. نتایج مطالعه دوالساندرو و بورتون (2006) از ویژگی­های فنی مقیاس نگرش­های ناكارآمد نسخه كودك و نوجوان به طور تجربی حمایت كرد. و بعد از هنجاریابی در ایران توسط شکری و همکاران (1394) پرسشنامه 22 ماده­ای با حذف 4 ماده به دلیل بار عاملی کمتر از 30/0 به 18 سوال کاهش یافت.


ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه) :


تعداد گویه ها : 18

تعداد مولفه : 2 مولفه (كمال گرایی خودمحور و کمال گرایی اجتماع محور)

روایی و پایایی : دارد

نحوه نمره گذاری : دارد

منبع : دارد

نوع فایل : word و قابل ویرایش

تعداد صفحات : 2








ادامه ي مطلب . . .

امتیاز :


طبقه بندی: ،
,

تاريخ : 12 شهريور 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : امیر | بازدید : <-PostHit->
بیننده گرامی سلام.به وب ما خوش آمدید . به صفحه دانلود و خرید پرسشنامه پنج وجهی ذهن آگاهی بائر و همکاران (FFMQ) خوش امدید.امیدوارم بهره کافی را از این فایل ببرید . لطفا بروی دکمه زیر کلیک کنید.

پرسشنامه پنج وجهی ذهن آگاهی بائر و همکاران (FFMQ) در 6 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


این ابزار یک مقیاس خودسنجی 39 آیتمی است که توسط بائر و همکاران (2006) از طریق تلفیق گویه هایی از پرسشنامه ذهن آگاهی فریبرگ (والاش[2] و همکاران، 2006)، مقیاس هوشیاری و توجه ذهن آگاه (براون و ریان، 2003)، مقیاس ذهن آگاهی کنچوکی (بائر و اسمیت[3]، 2004)، مقیاس تجدیدنظر شده ذهن آگاهی شناختی و عاطفی (کومر[4] و همکاران، 2005) و پرسشنامه ذهن آگاهی سوتامپتون (چادویک[5] و همکاران، 2007) با استفاده از رویکرد تحلیل عاملی[6] تحول یافته است. بائر (2006) تحلیل عاملی اکتشافی را بر نمونه ای از دانشجویان دانشگاه انجام داد. عامل های بدست آمده این چنین نامگذاری گردید: مشاهده، عمل توأم با هوشاری، غیرقضاوتی بودن به تجربه درونی، توصیف و غیر واکنشی بودن.

عامل مشاهده در برگیرنده توجه به محرک های بیرونی و درونی مانند احساسات، شناخت ها، هیجان ها، صداها و بوها می باشد. توصیف به نامگذاری تجربه های بیرونی با كلمات مربوط می شود، عمل توأم با هوشیاری در برگیرنده عمل كردن با حضور ذهن كامل در هر لحظه است و در تضاد با عمل مكانیكی است كه در هنگام وقوع ذهن فرد در جای دیگری است. غیر قضاوتی بودن به تجربه درونی شامل حالت غیر قضاوتی داشتن نسبت به افكار و احساسات است و غیر واكنشی بودن به تجربه درونی اجازه آمد و رفت به افكار و احساسات درونی است بی آنكه فرد در آنها گیر كند. براساس نتایج همسانی درونی عامل ها مناسب بود و ضریب آلفا در گسترهای بین 75/0 (در عامل غیر واکنشی بودن) تا 91/0 (در عامل توصیف) قرار داشت. همبستگی بین عامل ها متوسط و در همه موارد معنی دار بود و در طیفی بین 15/0 تا 34/0 قرار داشت (نئوسر[7]، 2010).

همچنین در مطالعه ای كه بر روی اعتباریابی و پایایی این پرسشنامه در ایران انجام گرفت، ضرایب همبستگی آزمون - بازآزمون پرسشنامه FFMQ در نمونه ایرانی بین 57/0=r (مربوط به عامل غیر قضاوتی بودن) و 84/0=r (عامل مشاهده) مشاهده گردید. همچنین ضرایب آلفا در حد قابل قبولی (بین 55/0=α مربوط به عامل غیر واکنشی بودن و 83/0=α مربوط به عامل توصیف) به دست آمد (احمدوند، 1390).


شیوه نمره گذاری

آزمودنی باید در یک مقیاس لیکرت 5 درجه ای از 1 (هرگز) تا 5 (همیشه) میزان موافقت یا مخالفت خود با هر یک از عبارات را بیان کند. دامنه نمرات در این مقیاس 195-39 می باشد. از جمع نمرات هر زیر مقیاس یک نمره کلی به دست می آید که نشان می دهد که هر چه نمره بالاتر باشد ذهن آگاهی هم بیشتر است.

عنوان

همیشه

اغلب

برخی مواقع

بندرت

هرگز

امتیاز

5

4

3

2

1


ردیف

خرده مقیاس

سوالات

تعداد سوال

1

مشاهده

?????????????????????????

8

2

توصیف

32-16-37-2-7-12-22-27

8

3

عمل همراه با آگاهی

????????????????????????

8

4

عدم قضاوت

3-10-14-17-25-30-35-39

8

5

عدم واکنش

???????????????????????

7


* سوالاتی که زیرشان خط کشیده نمره گذاری معکوس دارند و بر طبق جدول زیر عمل می شود:

عنوان

همیشه

اغلب

برخی مواقع

بندرت

هرگز

امتیاز

1

2

3

4

5



[1] . Five fact mindfulness questionnaire

[2] . Walach, J.

[3] . Smith, G. T.

[4] . Kumer, S.M.

[5] . Chadwick, P.

[6] . Factor analyses

[7] . Neuser, N.J.


ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)


تعداد گویه ها: 39

تعداد مولفه: مولفه دارد (ذکر شده در معرفی پرسشنامه)

روایی و پایایی: دارد

نحوه نمره گذاری: دارد

منبع: دارد (به شیوه APA)

نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc








ادامه ي مطلب . . .

امتیاز :


طبقه بندی: ،
,

تاريخ : 12 شهريور 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : امیر | بازدید : <-PostHit->
آن چیزی که ما اعتقاد داریم پیشرفت شما هست.با سلام. دوست عزیز امیدواریم از " دانلود و خرید پرسشنامه قلدری (ایلی نویز، 2001) " بهره کافی را برده باشید. لطفا برای خواندن توضیحات کامل بر روی ادامه مطلب کلیک فرمایید.

دانلود پرسشنامه استاندارد قلدری (ایلی نویز، 2001)، در قالب word و در 2 صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده…


توضیح :


مقیاس قلدری ایلی نویز (2001) شامل 18 گویه و سه بعد می­ باشد. اسپلاگه و هولت (2001) روایی و پایایی مطلوبی را برای این مقیاس ارائه داده ­اند. نمره­ گذاری بر اساس یک شاخص پنج درجه­ ای از نوع لیکرتی با دامنه ­ای یک (هرگز) تا پنج (همیشه) صورت می ­گیرد.


ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه) :


تعداد گویه ها : 18

تعداد مولفه : 3 مولفه (قلدری، زد و خورد و قربانی)

روایی و پایایی : دارد

نحوه نمره گذاری : دارد

منبع : دارد

نوع فایل : word و قابل ویرایش

تعداد صفحات : 2








ادامه ي مطلب . . .

امتیاز :


طبقه بندی: ،
,

سلام به شما دوست عزیز به وبسایت ما خوش آمدید. دوست عزیز شما برای دانلود و خرید پرسشنامه مشاهده معلم از رفتار انطباقی در کلاس درس (لیف و همکاران، 2002) به این صفحه هدایت شده اید. برای خواندن توضیحات کامل و اطلاع از مطالب بر روی ادامه مطلب کلیک فرمایید.

دانلود پرسشنامه استاندارد مشاهده معلم از رفتار انطباقی در کلاس درس (لیف و همکاران، 2002)، در قالب word و در 2 صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده…


توضیح :


نسخه تغییر یافته چك لیست مشاهده معلم از رفتار انطباقی در كلاس درس از 21 گویه تشكیل شده است كه 7 گویه آن مشكلات توجه، 9 گویه رفتار مخرب و 5 گویه رفتار جامعه پسندانه را می سنجد. به هر گویه در یك طیف لیكرت 6 درجه­ ای (هرگز تا همیشه) پاسخ داده می ­شد. كوت، برادشو و لیف ضرایب پایایی كل این مقیاس را با استفاده از آلفای كرونباخ 96/0، برای خرده مقیاس های مشكلات ­توجهی 96/0، رفتار مخرب 93/0 و رفتار جامعه پسندانه 92/0 برآورد كردند. بعد از هنجاریابی در ایران توسط واحدی و همکاران (1391) مولفه های مشكلات بی ­توجهی، رفتارهای پرخاشگرانه و رفتارهای جامعه پسندانه معرفی شده اند.


ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه) :


تعداد گویه ها : 21

تعداد مولفه : 3 مولفه (مشكلات بی ­توجهی، رفتارهای پرخاشگرانه و رفتارهای جامعه پسندانه)

روایی و پایایی : دارد

نحوه نمره گذاری : دارد

منبع : دارد

نوع فایل : word و قابل ویرایش

تعداد صفحات : 2








ادامه ي مطلب . . .

امتیاز :


طبقه بندی: ،
,

شعار همیشگی ما مشتری مداری و کسب رضایت شما عزیزان می باشد.اینک شما با جستجوی (( دانلود و خرید پرسشنامه سبك های پردازش اطلاعات شهودی - خردگرایانه (اپستین و پاسینی، 1999) )) وارد صفحه فروش فایل دانلودی شده اید.

دانلود پرسشنامه استاندارد سبك های پردازش اطلاعات شهودی - خردگرایانه (اپستین و پاسینی، 1999)، در قالب word و در 2 صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده…


توضیح :


این پرسشنامه در نسخه اصلی شامل 40 سوال و 2 مولفه بوده بعد از هنجاریابی در ایران توسط رضائی (1391) از هر مولفه 9 سوال به دلیل پایین بودن بار عاملی از مجموع سوالات حذف شدند و در نهایت تحلیل عاملی برای بار دوم بر روی 22 گویه باقی مانده اجرا گردید و همان گویه ­ها در دو مولفه به نام شهودگرایی 11 سوال و برای خردگرایی نیز 11 سوال شامل گردید.


ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه) :


تعداد گویه ها : 22

تعداد مولفه : 2 مولفه (شهودی و خردگرایانه)

روایی و پایایی : دارد

نحوه نمره گذاری : دارد

منبع : دارد

نوع فایل : word و قابل ویرایش

تعداد صفحات : 2








ادامه ي مطلب . . .

امتیاز :


طبقه بندی: ،
,

تاريخ : 12 شهريور 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : امیر | بازدید : <-PostHit->
دانلود و خرید پرسشنامه بیگانگی از کار

پرسشنامه بیگانگی از کار در 2 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

روش نمره گذاری و تفسیر


این پرسشنامه دارای 22 عبارت بوده که با اقتباس از پژوهش صداقتی فرد (1388) طراحی گردیده است. هدف اصلی این پرسشنامه بررسی میزان از خودبیگانگی شغلی در افراد مختلف می باشد. نحوه امتیازدهی به سوالات این پرسشنامه در جدول زیر ارائه گردیده است:


گزینه

هرگز

به ندرت

گاهی اوقات

اکثر اوقات

همیشه

امتیاز

1

2

3

4

5


برای بدست آوردن امتیاز کلی پرسشنامه، امتیاز بدست آمده از تک تک سوالات را با هم جمع نموده و به عنوان میزان بیگانگی از شغل فرد پاسخ دهنده در نظر می گیریم. بدیهی است که هر چه این امتیاز بالاتر باشد، بیانگر ازخودبیگانگی شغلی بیشتر فرد پاسخگو خواهد بود و برعکس.


روایی و پایایی

در پایان نامه شریف پاشا (1390) جهت روایی صوری پرسشنامه و صحت و سقم سئوالات، پرسشنامه در بین تعدادی از مدیران و کارشناسان (لیسانس و فوق لیسانس به بالا) توزیع شد و پس از اطمینان از نتایج بدست آمده، پرسشنامه در نمونه آماری پژوهش (سازمان­ها و شرکت­های دولتی) توزیع شد.

همچنین پایائی پرسشنامه یا قابلیت اعتماد آن با استفاده از روش اندازه­گیری آلفای کرونباخ محاسبه شد. معمولاً دامنه ضریب اعتماد آلفای کرونباخ از صفر (0) به معنای عدم پایداری، تا مثبت یک (1+) به معنای پایائی کامل قرار می­گیرد و هر چه مقدار بدست آمده به عدد مثبت یک نزدیکتر باشد قابلیت اعتماد پرسشنامه بیشتر می­شود. آلفای کرونباخ برای پرسشنامه بیگانگی شغلی برابر با 79/0 می باشد.

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)


تعداد گویه ها: 22

تعداد مولفه: مولفه دارد (ذکر شده در معرفی پرسشنامه)

روایی و پایایی: دارد

نحوه نمره گذاری: دارد

منبع: دارد (به شیوه APA)

نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc










ادامه ي مطلب . . .

امتیاز :


طبقه بندی: ،
,