خريد بک لينک
خريد سکه ساکر
home theater in Los Angeles
فلنج
Barabas Ropa de hombre
سیستم فروش فایل فایلود فایل
تاريخ : 11 شهريور 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : امیر | بازدید : <-PostHit->
به نام هستی * کاربران گرامی درود بر شما، به سایت خودتان خوش آمدید.* کاربر گرامی برای خواندن توضیحات کامل و +{{ دانلود ترجمه مقاله ظرفیت جذب، نوآوری و عملکرد مالی }}+ بر روی دکمه دانلود کلیک بفرمایید. امید است خدمت شما کمکی ناچیز کرده باشیم

عنوان انگلیسی مقاله: Absorptive capacity, innovation, and financial performance عنوان فارسی مقاله: ظرفیت جذب، نوآوری و عملکرد مالی دسته: اقتصاد فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 21 جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد. _______________________________________ چکیده ترجمه: این تحقیق در اینجا به آزمودن نقش ظرفیت جذب به عنوان مکانیزمی برای مشخص کردن و تفسیر جریانات دانش خارجی به منافع ملموس، و همچنین دست یافتن به نوآوری برتر و عملکردهای مالی با تاخیر زمانی می پردازد. با استفاده از آنالیز مسیر در یک نمونه ی 461تایی از سرمایه گذاران یونانی شرکت کننده در سومین همایش بررسی نوآوری، این تحقیق اثبات می کند که جریانات دانش خارجی به طور مستقیم به ظرفیت جنب و به طور غیر مستقیم به نوآوری مربوط است. ظرفیت جذب به طور مستقیم و غیر مستقیم با نوآوری و عملکرد مالی در ارتباط است اما در محدوده های زمانی متفاوت. بنابراین، این تحقیق با فهم عوامل زمینه ساز و فواید حاصل از ظرفیت جذب و با فراهم آوردن شواهد تجربی از فرم های وابسته به موقعیت جغرافیایی یک تحقیق مهم و همراه دلایل عملی را ارائه می کند. واژگان کلیدی : ظرفیت جذب، نوآوری، عملکرد مالی، ورود دانش خارجی، میزان تأخیرات جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید






ادامه ي مطلب . . .

امتیاز :


طبقه بندی: ،
,

تاريخ : 11 شهريور 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : امیر | بازدید : <-PostHit->
شعار همیشگی ما مشتری مداری و کسب رضایت شما عزیزان می باشد محقق گرامی،شما با جستجوی ( دانلود ترجمه مقاله فرهنگ بهینه سازی ) وارد این صفحه شده اید امیدواریم محصول دانلودی شما را در رسیدن به اهدافتان یاری می رساند

عنوان انگلیسی مقاله: Optimization Cultures عنوان فارسی مقاله: فرهنگ بهینه سازی دسته: فناوری اطلاعات - بهینه سازی فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 13 جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد. _______________________________________ چکیده ترجمه: روش های کلاسیک، که نیاز به بهره برداری و عملکردهای خاص از تابع هدف و محدودیت ها، و ابتکارات دارند ، روش های بهینه سازی محاسباتی را به طور گسترده ، به دو گروه دسته بندی می کنند . اگر تحمیل محدودیت در مدل ها، به نرخ محاسباتی مربوط شود، روش دوم تعداد معدودی از توابع را به همراه خواهد داشت . اما به دلیل رشد ظرفیت محاسبه در دهه های گذشته، این روش در حال حاضر ابزار کاملا عملی برای استفاده روزمره می باشد . با این وجود ، به جای تحقیق در مورد مزایای استفاده از فن آوری هوشمند، کاربران هنوز هم به روش کلاسیک عمل می کنند . موضوع بحث در مورد دلیل عدم پذیرش فن آوری هوشمند بوده و استدلال می کند که انتخاب روش عددی، بهینه سازی شده است. به همان اندازه با فرهنگ کاربر محور - زمینه کار و زمینه های آموزشی - به عنوان کیفیت برتر پذیرفته می شود . به طور خاص، ما استدلال می کنیم که بسیاری از کاستی ها می تواند اعتبارات لازم را برای بهینه سازی به عنوان یک مدل ریاضی، نظم و انضباط دقیق فراهم آورد . در عوض، آنها باید ابزار محاسباتی را به صورت عملی به کار گیرند کلمات کلیدی: بهینه سازی عددی، فن آوری هوشمند، الگوریتمها 1. مقدمه ما فکر می کنیم که در بازار جهانی حدود پنج کامپیوتر وجود دارد. بنابراین به گفته، توماس واتسون، رئیس آی بی ام، که در سال 1943 این موارد ارائه شد . این گفته ها تا 10 سال بعد ، تا سال 1953، قبل از تحویل اولین کامپیوتر الکترونیکی IBMمورد قبول بود . با وجود داستان ها و نقل قول های فراوان ، مردم پیش بینی هایی را در مورد محاسبات فن آوری داشته اند که با اشتباهات چشمگیری روبرو بوده است . این موارد عادلانه بوده و واتسون احتمالا هرگز بیانیه ای ارائه نکرده است . جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید






ادامه ي مطلب . . .

امتیاز :


طبقه بندی: ،
,

سلام خدمت شما دوست گرامی . رسیدن به هدفتان آرزوی ماست. نام محصول : دانلود ترجمه مقاله چارچوبی مفهومی برای گسترش محصولات جدید به شیوه الکترونیکی و کیفیت فایل از نظر شما عزیزان: خیلی خوب * لطفا برای دانلود بر روی دکمه زیر کلیک کنید

عنوان انگلیسی مقاله: Electronic new Product Development - a conceptual framework عنوان فارسی مقاله: چارچوبی مفهومی برای گسترش محصولات جدید به شیوه الکترونیکی. دسته: اقتصاد - مدیریت دانش فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 15 جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد. _______________________________________ چکیده ترجمه: عصر اقتصاد دانشی امروز با دوره های حیات کوتاه محصولات، نیازهای متغیر مشتریان و فرآیند های کسب و کار پیچیده شناخته می شود، به گونه ای که مدیریت دانش (Knowledge Management یا KM) به عنوان عنصری کلیدی در گسترش محصولات جدید محسوب می گردد. در این مقاله، تعامل میان پنج حوزه فعالیت مختلف در KM را به تفصیل مورد بحث قرار می دهیم. پس از آن، مفهومی نوین از گسترش محصولات جدید به صورت الکترونیکی (E-NPD) را ارائه خواهیم نمود. E-NPD عبارت است از نقطه همگرایی ارتباطات مشتریان، فرآیند کسب و کاری، کاربرد های سازمانی فناوری اطلاعات، و سامانه های مدیریت دانش که برای ادامه سیر خلاقیت در سازمان از طریق مدل های کسب و کار جدید در محیط اقتصادی دانش پایه ضروری است. در این مقاله، بر پایه یک مطالعه موردی در محیط صنعتی فناورانه، نشان خواهیم داد که همگرایی KM و گسترش محصولات جدید به صورت قابل توجهی کارایی بهتری در گسترش محوصلات جدید ایجاد کرده و به تبع آن توانسته باعث موفقیت محصولات جدید شود. در این زمینه، با توضیح ساختار E-NPD می توانیم بهبود قابل توجه NPD را با بهره گیری از KM نتیجه گیری کنیم. با وجود رقابت فزاینده در محیط اقتصادی که جهانی، سازمان های موفق باید بتوانند بنیاد دانشی خود را گسترش دهند و مهارت های جدیدی را ایجاد کنند. سازمان هایی که نتوانند این هدف را برآورده سازنند از رقابت عقب خواهند ماند. تاریخ نشان می دهد که سازمان های پیشرو در یک نسل به ندرت در نسل های آینده نیز می توانند پیشرو باشند. سازمان ها برای نگه داری مزیت رقابتی کنونی خود باید بر روی گرایش کلی مشتریان، سازمان های شبکه محور، سازمان مجازی و چابک و سازمان دانش محور حفظ کنند. تمامی این مفاهیم به مدیریت دانش (KM) مرتبط اند. در دهه گذشته، پیشرفت سریع فناوری، تغییر نیازهای مشتریان باعث کاهش طول عمر محصولات و یکپارچه سازی بازارهای جهانی شده که چالشی بزرگ برای فرآیند های NPD به وجود آورده است. مدیریت دانش در حوزه کسب و کار پاسخ های خوبی پس داده است اما همگرایی آن با گسترش محصولات جدید کم تر مورد بررسی و بحث قرار گرفته است. جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید






ادامه ي مطلب . . .

امتیاز :


طبقه بندی: ،
,

تاريخ : 11 شهريور 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : امیر | بازدید : <-PostHit->
لحظه های شاد و خوب را برای شما آرزومندیم. دوست عزیز برای مطالعه کامل توضیحات و دانلود ترجمه مقاله مفهوم و مربوط بودن سود بر روی ادامه مطلب کلیک فرمایید.

عنوان انگلیسی مقاله: Concept and Relevance of Income عنوان فارسی مقاله: مفهوم و مربوط بودن سود دسته: اقتصاد - حسابداری فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 44 جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد. _______________________________________ چکیده ترجمه: در سال هاي اخير افراد زيادي از اصول سنتي پذيرفته شده تحقق، تطابق و تخصيص انتقاد کرده اند. به علاوه پروژه عملکرد گزارشگري در هيات تدوين استانداردهاي بين المللي (IASB) متمايل به تعويض مفهوم فعلي سود خالص به نفع مفهوم جديد سود جامع با منع بازگرداني ساير سودهاي جامع جانشين است. از سوي ديگر، سودمندي و مربوط بودن سود خالص به طور مکرر در تحقيقات تجربي ثابت شده است. به نظر مي رسد حسابداران لزوما در چرخه دانشگاهي دانش عمومي را به طور صحيح ياد نمي گيرند. اين موضوع يکي از انگيزه هاي اين مقاله براي بازبيني شواهد تجربي مربوط بودن سود خالص است. اين مقاله يک بررسي مجدد براي تاييد مفهوم سود خالص از طريق مقايسه آن با مفاهيم مشابه (که رابطه نزديکي با سود خالص دارند) انجام مي دهد. اين بررسي شامل 2 قسمت است. قسمت اول در بخش 2 با تمرکز بر تخصيص حسابداري، جريان هاي نقدي را با سود خالص مقايسه مي کند. اين مقايسه بر علت وجودي اندازه گيري سود با تخصيص جريان هاي نقدي تاکيد دارد. قسمت دوم در بخش 3 به مقايسه سود جامع را با سود خالص با تمرکز بر تفاوت هاي اين دو (براي مثال ساير سودهاي جامع) مي پردازد. اگر چه به طور غير مستقيم اما اين مقاله معناي اصلي سود خالص را با تفکيک ساير سودهاي جامع از آن بررسي مي کند. با مروري بر اين مقاله مي توان به نتايج زير دست يافت. اولا اگر چه تعهدات به خاطر تحت تاثير قرار گرفتن به وسيله اختيارات مديريت مورد انتقاد واقع مي شوند، اما آنها منابع اطلاعاتي با ارزشي براي سرمايه گذاران به شمار مي رود. اين يک تئوري دانشگاهي پذيرفته شده متداول است که از طريق مقايسه ميان ارزش مربوط سود و وجه نقد مکررا تاييد شده است. دوما ما نتوانستيم شواهدي مبني بر اينکه ساير سودها جامع داراي ارزش مربوط باشند، پيدا کنيم. اگر چه براي پاسخ نيازهاي اطلاعاتي حسابداران و تحليل گران مورد انتظارات در مجموع سود خالص به دست آمده بر اساس تحقق، تطابق و تخصيص سودمندي بيشتري در مقايسه با جريان هاي نقدي و سود جامع دارد. کلیدواژه: درآمد خالص، اقلام تعهدی، درآمد، وجوه در گردش، سود جامع، رابطه ارزش جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید






ادامه ي مطلب . . .

امتیاز :


طبقه بندی: ،
,

تاريخ : 11 شهريور 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : امیر | بازدید : <-PostHit->
کاربران گرامی درود بر شما.به سایت خودتان خوش آمدید . هموطن گرامی سلام.به صفحه ی دانلود ترجمه مقاله مدل های مبتنی بر عامل شخصیت نام تجاری _ خوش امدید.امیدوارم بهره کافی را برده باشید.لطفا بر روی دکمه زیر کلیک کنید

عنوان انگلیسی مقاله: Brand personality factor based models عنوان فارسی مقاله: مدل های مبتنی بر عامل شخصیت نام تجاری : یک بررسی انتقادی دسته: اقتصاد - حسابداری فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 19 جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد. _______________________________________ چکیده ترجمه: شخصیت نام تجاری به طور فزاینده به یک مفهوم مهم با تئوری نام تجاری تبدیل شده و پژوهش های مبتنی بر عامل ، روشی است که به طور گسترده در مطالعه شخصیت نام تجاری مورد استفاده قرار می گیرد . برخی از جنبه های مدل عامل اولیه مورد انتقاد قرار گرفته که، منجر به تحول و توسعه ای در روش های بکاربرده شده در گسترش مدل عامل شده است. با این حال، مشکلات متعددی باقی مانده که هنوز به آنها رسیدگی نشده ، و سوالاتی را در مورد اینکه این مدلها دقیقا چه چیزی را اندازه گیری می کنند ایجاد کرده است .این مقاله به معرفی و بیان مشکلات سردرگمی های دسته ای ، دامنه تغییرات با معنی و مشکل انتخاب توصیفگر می پردازد .در انجام این کار، این مقاله به گسترش انتقاد های موجود در مورد روش های پژوهش عامل شخصیت تجاری پرداخته، و پرسشهایی را در مورد اعتبار مدلهایی مبتنی بر عامل برمی انگیزد. این مقاله با توصیه ای نتیجه گیری می کند که محققان شخصیت نام تجاری ارزیابی مجددی رابر مدل های خود و مفهوم شخصیت نام تجاری انجام داده و شخصیت نام تجاری به ریشه های خود در روش های کیفی تصویری باز می گردد . کلیدواژه: شخصیت نام تجاری، روش های پژوهش محور، ارزشیابی حساس جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید






ادامه ي مطلب . . .

امتیاز :


طبقه بندی: ،
,

به نام خدا * درود بر شما کاربر . عزیز دوست گرامی برای دانلود ترجمه مقاله اعتماد مصرف كننده به تجارت الكترونيك در آمريكا ، سنگاپور و چين بر روی ادامه مطلب کلیک فرمایید. امیدواریم برای رسیدن به هدفتان کمکی کرده باشیم

عنوان انگلیسی مقاله: Consumer trust in e-commerce in the United States, Singapore and China عنوان فارسی مقاله: اعتماد مصرف كننده به تجارت الكترونيك در آمريكا ، سنگاپور و چين دسته: اقتصاد فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 32 جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد. _______________________________________ چکیده ترجمه: اين تحقيق سوابق و پيامدهاي اعتماد مصرف كننده را در آمريكا ، سنگاپور و چين بررسي مي كند. نتايج نشان مي دهد كه شهرت و اطمينان سيستم يك فروشنده اينترنتي و گرايشي طبيعي مشتري به اعتماد بطور قطعي مربوط به اعتماد مشتري مي باشد. اعتماد مشتري رابطه مثبتي با طرز تلقي و رابطة منفي با ريسك مشاهده شده دارد. مفاهيم مورد بحث قرار گرفتند. کلیدواژه: تجارت الکترونیک، اعتماد، ایالات متحده، سنگاپور، چین 1- مقدمه اعتماد نقش مهمي را در بسياري از تعاملات اقتصادي و اجتماعي درگير با عدم اطمينان و عدم استقلال ايفا مي كند. از عدم اطميناني كه در معاملات اينترنتي وجود دارد، بسياري از محققان بيان كرده اند كه اعتماد يك عامل مهم مؤثر در افزايش موفقيت تجارت الكترونيك مي باشد. مفهوم اعتماد بسيار مهم و حياتي مي باشد زيرا آن روي يك تعداد عوامل ضروري براي معاملات آنلاين اثر مي گذارد، از قبيل امنيت و خصوصي بودن. هر چند تجارت الكترونيك مزايايي را براي هر دو خريدار و فروشنده فراهم مي كند. ولي آن محدوديتهايي از قبيل جدايي فيزيكي مابين خريداران و فروشندگان و مابين خريداران و كالا، دارد. به منظور كاهش موانع، فروشندگان بايد يك رابطه قابل اعتمادي را براي پرورش وفاداري مشتري توسعه دهند. اعتماد مصرف كننده جنبه اي مهم از تجارت الكترونيك مي باشد و شناخت سوابق و پيامدهاي آن يك كمك مقدماتي براي دلايل ذيل مي باشد. ابتدا، سوابق اعتماد ما را براي شناخت اهميت نسبي عوامل مؤثر در اعتماد قادر مي سازد. درك اين عوامل نقش مهمي را در تدبير كردن جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید






ادامه ي مطلب . . .

امتیاز :


طبقه بندی: ،
,

ادعا نمی کنیم برترین هستیم ولی بهترین ها ما را انتخاب می کنند. برای دانلود ترجمه مقاله الگوبرداری از استراتژی های سرمايه انسانی شركتهای چند مليتی در سنگاپور ومشاهده توضیحات محصول بر روی دکمه ادامه مطلب کلیک نمایید.

عنوان انگلیسی مقاله: Benchmarking the Human Capital strategies of MNC in Singapore عنوان فارسی مقاله: الگوبرداری از استراتژی های سرمايه انسانی شركتهای چند مليتی در سنگاپور دسته: اقتصاد فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 29 جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد. _______________________________________ چکیده ترجمه: موفقيت اقتصاد سنگاپور عمدتاً ناشي از تامین نيروي آن از طريق سرمايه‌گذاري مستقيم خارجي توسط شركتهاي چند مليتي (MNCs) است. اين قبيل شركت ها نه تنها سرمايه و تكنولوژي خود را به سنگاپور مي‌آورند كه فراتر از آن، توانمندي و جسارت مديريتي را نيز داخل اين كشور مي‌كنند. اين مورد دومي يك جزء كليدي در پيشرفت هاي اقتصادي اخير سنگاپور است. هزينه‌هاي رقابتي، بنگاههاي محلي را به جستجوي استراتژي‌هاي جديد براي نيل به موفقيت وادار ساخته است. يكي از راهها، الگوبرداري از استراتژيهاي منابع انساني شركتهاي چند مليتي (MNCs) است. در اين مطالعه به بررسي سياست هاي منابع انساني شركتهاي چند مليتي و مؤسسات بزرگ سنگاپوري پرداخته شده است. نتايج نشان مي‌دهد انطباق آشكار و روشني در برنامه‌هاي كاربردي و نگرشهاي بنيادي استراتژيهاي منابع انساني شركتهاي سنگاپوري و چندمليتي وجود دارد. در اينجا نگاهي ژرف به اقدامات مربوط به منابع انساني در سنگاپور انداخته شده و فاكتورهاي كليدي موفقيت براي ترقي شركت هاي محلي به بحث گذاشته شده است. كليد واژه: الگوبرداري، تئوري سرمايه انساني، شركتهاي كوچك، سنگاپور جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید






ادامه ي مطلب . . .

امتیاز :


طبقه بندی: ،
,

تاريخ : 11 شهريور 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : امیر | بازدید : <-PostHit->
شعار همیشگی ما مشتری مداری و کسب رضایت شما عزیزان می باشد محقق گرامی،شما با جستجوی ( دانلود ترجمه مقاله فرهنگ بهینه سازی ) وارد این صفحه شده اید امیدواریم محصول دانلودی شما را در رسیدن به اهدافتان یاری می رساند

عنوان انگلیسی مقاله: Optimization Cultures عنوان فارسی مقاله: فرهنگ بهینه سازی دسته: فناوری اطلاعات - بهینه سازی فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 13 جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد. _______________________________________ چکیده ترجمه: روش های کلاسیک، که نیاز به بهره برداری و عملکردهای خاص از تابع هدف و محدودیت ها، و ابتکارات دارند ، روش های بهینه سازی محاسباتی را به طور گسترده ، به دو گروه دسته بندی می کنند . اگر تحمیل محدودیت در مدل ها، به نرخ محاسباتی مربوط شود، روش دوم تعداد معدودی از توابع را به همراه خواهد داشت . اما به دلیل رشد ظرفیت محاسبه در دهه های گذشته، این روش در حال حاضر ابزار کاملا عملی برای استفاده روزمره می باشد . با این وجود ، به جای تحقیق در مورد مزایای استفاده از فن آوری هوشمند، کاربران هنوز هم به روش کلاسیک عمل می کنند . موضوع بحث در مورد دلیل عدم پذیرش فن آوری هوشمند بوده و استدلال می کند که انتخاب روش عددی، بهینه سازی شده است. به همان اندازه با فرهنگ کاربر محور - زمینه کار و زمینه های آموزشی - به عنوان کیفیت برتر پذیرفته می شود . به طور خاص، ما استدلال می کنیم که بسیاری از کاستی ها می تواند اعتبارات لازم را برای بهینه سازی به عنوان یک مدل ریاضی، نظم و انضباط دقیق فراهم آورد . در عوض، آنها باید ابزار محاسباتی را به صورت عملی به کار گیرند کلمات کلیدی: بهینه سازی عددی، فن آوری هوشمند، الگوریتمها 1. مقدمه ما فکر می کنیم که در بازار جهانی حدود پنج کامپیوتر وجود دارد. بنابراین به گفته، توماس واتسون، رئیس آی بی ام، که در سال 1943 این موارد ارائه شد . این گفته ها تا 10 سال بعد ، تا سال 1953، قبل از تحویل اولین کامپیوتر الکترونیکی IBMمورد قبول بود . با وجود داستان ها و نقل قول های فراوان ، مردم پیش بینی هایی را در مورد محاسبات فن آوری داشته اند که با اشتباهات چشمگیری روبرو بوده است . این موارد عادلانه بوده و واتسون احتمالا هرگز بیانیه ای ارائه نکرده است . جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید






ادامه ي مطلب . . .

امتیاز :


طبقه بندی: ،
,

تاريخ : 11 شهريور 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : امیر | بازدید : <-PostHit->
اعتماد کردن شما به ما سرمایه سایت ما هست. سلام خدمت شما نام فایل : دانلود ترجمه مقاله مهندسی مجدد فرایند تجارت ، بررسی تحقیقات اخیر و کیفیت فایل از نظر شما عزیزان: خیلی خوب** برای خرید محصول بر روی دکمه زیر دانلود کلیک کنید

عنوان انگلیسی مقاله: Business Process Reengineering






ادامه ي مطلب . . .

امتیاز :


طبقه بندی: ،
,

تاريخ : 11 شهريور 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : امیر | بازدید : <-PostHit->
کاربران گرامی درود بر شما.به سایت خودتان خوش آمدید . هموطن گرامی سلام.به صفحه ی دانلود ترجمه مقاله تجزیه و تحلیل فعالیت بخش ضد التهابی تریبولوس ترستریس _ خوش امدید.امیدوارم بهره کافی را برده باشید.لطفا بر روی دکمه زیر کلیک کنید

عنوان انگلیسی مقاله: Analysis of anti –inflammatory active fractions of Tribulus terrestris by high resolution GC-MS عنوان فارسی مقاله: مجله داروسازی و فیتوشیمی ، تجزیه و تحلیل فعالیت بخش ضد التهابی تریبولوس ترستریس دسته: پزشکی - داروسازی فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 4 جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد. _______________________________________ چکیده ترجمه: چکیده : GC-MS با وضوح بالا همراه با تجزیه و تحلیل بخش ضد التهابی فعال از تریبولوس تریستریس بررسی شده است . عوارض جانبی از بخش ضد التهابی فعال تریبولوس تریستریس با استفاده از وضوح بالا علمی TM DFS GC-MS و تجزیه و تحلیل علمی GC-MS نشان داده می شود وجود 25 ترکیب،که برخی از آنها با مواد ضد التهابی شناخته شده مورد بررسی قرار گرفته و فعالیت یا فعالیت های دیگری را نشان می دهد که به شدت به فرآیند التهاب مرتبط می باشد . کلمات کلیدی: وضوح بالا GC-MS، تریبولوس تریستریس ، بخش ضد التهابی. 1. مقدمه کارخانه گیاهان بیوشیمیایی ، به عنوان یک جزء از عوارض جانبی می باشد . از زمان بسیار قدیم، انسان قادر به دست آوردن آنها و طبقه بندی شگرف مواد شیمیایی صنعتی است. ترکیبات طبیعی گیاهی را می توان از قسمت های مختلف گیاه مانند پوست درخت، برگ، گل، ریشه، میوه ها، دانه ها، و غیره به دست آورد ، هر بخشی از گیاه ممکن است اجزای فعال را گاهی اوقات با غلظت متغیر داشته باشد. داروهای مختلف گیاهی مشتق شده از عصاره گیاهان هستند که در درمان طیف گسترده ای از بیماری های بالینی استفاده می شود، هر چند دانش نسبتا کمی در مورد مکانیزم و یا عمل آنها شناخته شده است . بسیاری از محصولات گیاهی وجود دارند که به طور گسترده ای برای درمان بیماری های التهابی تجویز می شوند. مشکلات عمده مربوط به تبدیل شده به نسخه و سوء استفاده از داروهای ضد التهابی سنتی می باشد . علاوه بر این، بسیاری از مردم علاقه مند به دنبال استقلال بیشتر بر مراقبت های پزشکی خود هستند. بسیاری از ترکیبات گیاهی (که اغلب از خلوص غیر قابل اعتماد) ، به راحتی در دسترس می باشند ، و تامین داروهای گیاهی و طبیعی از فروشگاه مواد غذایی، و همراه با دارو امری طبیعی می باشد. جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید






ادامه ي مطلب . . .

امتیاز :


طبقه بندی: ،
,